Top-Old POP

[스크랩] Louise Tucker - Only For You ..外

리멘시타 2013. 10. 18. 01:27
    
    Louise Tucker
      - Only For You 
    
    
    If I searched a hundred years 
    And I shed a million tears 
    If I promised a world of dreams 
    And much more it seems 
    I would do it only for you 
    내가 만일 수 백년간을 찾아 헤맸다면
    그리고 수 만 방울의 눈물을 흘렸다면
    내가 만일.. 꿈들이 가득한 세상을 약속했다면
    그렇다면 그 대부분은 아마도
    오로지 당신을 위해서 그랬을 거에요
    My heart, my hands 
    I'd give to the sands 
    But only for you 
    나의 마음, 나의 손들
    모래 속에 파묻을 수도 있어요
    오로지 당신을 위해서라면 말이죠
    If I crossed the ocean deep 
    Or the mountains high I leaped 
    If I'd sung to the stars above 
    Of our precious love 
    I would do it only for you 
    깊은 바닷속을 내가 만약 헤엄쳐 건넜다면
    드높은 그 산들을 내가 뛰어 넘었다면
    저 위에 뜬 별들을 향해 우리 사랑에 대해
    내가 만약 노래를 불러줬다면
    오로지 당신을 위해서 그랬을 거에요
    My heart, my hands 
    I'd give to the sands 
    But only for you 
    나의 마음, 나의 손들
    모래 속에 파묻을 수도 있어요
    오로지 당신을 위해서라면 말이죠
    Only... For you 
    Only... For you 
    Only... For you 
    오직... 당신을 위해서
    오직... 당신을 위해서
    오직... 당신을 위해서
    If I searched a hundred years 
    And I shed a million tears 
    If I promised a world of dreams 
    And much more it seems 
    I would do it only for you 
    내가 만일 수 백년 간을 찾아 헤맸다면
    그리고 수 만 방울의 눈물을 흘렸다면
    내가 만일 꿈들이 가득한 세상을 약속했다면
    그렇다면 그 대부분은 아마도
    오로지 당신을 위해서 그랬을 거에요
    My heart, my hands 
    I'd give to the sands 
    But only for you 
    나의 마음, 나의 손들
    모래 속에 파묻을 수도 있어요
    오로지 당신을 위해서라면 말이죠
    Only... For you 
    Only... For you 
    Only... For you 
    Only... For you 
    오직... 당신을 위해서
    오직... 당신을 위해서
    오직... 당신을 위해서
    오직... 당신을 위해서
    
    ① Only For you ② Dancing By Moonlight ③ Graveyard Angel ④ Midnight Blue ⑤ After The Storm ⑥ Hush
출처 : ♣ 이동활의 음악정원 ♣
글쓴이 : 자유시민 원글보기
메모 :

'Top-Old POP' 카테고리의 다른 글

ABBA의 I have a dream  (0) 2014.01.31
The Boxer - Simon & Garfunkel  (0) 2013.10.31
Donde Voy-Chyi Yu 외 샹숑모음  (0) 2013.10.18
In The Year 2525   (0) 2013.09.27
Don't Play That Song - Ben E. King  (0) 2013.08.18